INDICATORI DE CALITATE ADMINISTRATIVI
AFERENȚI SERVICIULUI DE INTERNET
Trimestrul I 2016

Conform Deciziei ANCOM nr.1201/2011, mai jos gasiti detalii privind indicatorii de calitate a serviciilor de internet masurati de Fiberglobe :

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet:

a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 4 zile lucratoare
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 4 zile lucratoare
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (72 ore lucratoare): 100 %

2. Termenul de remediere a deranjamentelor

a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 6 ore lucratoare

b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 6 ore lucratoare

c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (4 h lucratoare):
98,15 %
3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final – toate reclamatiile:
0,07%

4. Frecventa reclamatiilor privind deranjamentele:
0,07%

5. Frecventa reclamatiilor referitoare facturare:
0,00%

6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali:

– Termenul de solutionare a reclamatiilor (altele decat cele privind defectiuni ale serviciului de internet este de 30 de zile calendaristice).

a. durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide solutionari
2 ore

b. durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide solutionari
3,6 ore

c. procentajul reclamatiilor solutionate in termenul prevazut de contract.
100%