Procedura functionala de solutionare a reclamatiilor si solicitarilor clientilor Fiberglobe Telecom

Fiberglobe Telecom va pune la dispoziţia clientilor sai următoarele modalităţi de preluare si solutionare a reclamatiilor si solicitarilor formulate de catre acestia:

  • Telefonic: interventii 0722.338.030; program de Luni-Vineri 09:00-18:00, Sambata 10:00-17:00;
  • E-mail: La adresa de e-mail: office@fiberglobe.ro
  • Prin posta: la adresa de corepondență a sediului social: Campina, Prahova, Str. Carol I nr.5, bl.P2, sc.B, et.7, ap.29.

 

Este necesar ca sesizarea sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, cat si datele sale de contact (adresa si numar telefon) la care doreste sa primeasca raspunsul. O sesizare poate fi depusa in termen de 30 zile calendaristice de la data producerii evenimentului constatat, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice.

Se considera întrerupere a furnizării serviciilor orice întrerupere neanunţată a acestora cu o durată mai mare de 30 minute. Durata întreruperii se contorizează din momentul anunţării de către Client (moment în care Fiberglobe Telecom va acorda sesizării un număr de înregistrare, înregistrând şi ora exactă a primirii acesteia), până la momentul rezolvării ei de către tehnicienii Fiberglobe Telecom.

Dupa preluarea sesizarii de catre un reprezentant Fiberglobe Telecom, clientul este contactat telefonic, pentru eventuale detalii suplimentare. Tehnicienii Fiberglobe Telecom se vor deplasa la sediul / locaţia Clientului în maxim 24 de ore dacă solicitarea a sosit intr-o zi lucrătoare. In cazul in care verificarile impun prelungirea termenului de raspuns, clientul este contactat telefonic pentru a i se preciza stadiul de solutionare precum si noul termen de raspuns.

Pentru rezilierea unui contract incheiat cu Fiberglobe Telecom se vor respecta termenele si prevederile cuprinse in contract. Clientul are totodata posibilitatea – in cazul nesolutionarii pe cale amiabila a litigiului – sa se adreseze Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM (Bucuresti, str. Delea Noua nr. 2, sector 3, e-mail: ancom@ancom.org.ro, website: www.ancom.org.ro, telefon: 0372.845.845, fax: 0372.845.402), Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor sau se poate adresa instantei judecatoresti competente